حساب کاربری

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد ؟
شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید . برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی ( یا شماره همراه در صورت تایید شماره همراه ) و کلمه عبور ، وارد حساب کاربری خود بشوید ، سپس با کلیک روی گزینه ( پروفایل من ) به صفحه‏‌ ای منتقل می‏‌شوید که در بخش ( اطلاعات کاربر ) امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد .
آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم ؟
برای دسترسی به اطلاعات خرید های قبلی ، باید با حساب کاربری خود وارد شوید ، سپس بر روی گزینه ” سفارش‌های من ” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود .
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری ، لینک آن برای من ایمیل نشده است ؟
لطفا ایمیل‌های اسپم ( Spam ) خود را چک کنید . به ویژه ایمیل‌ های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری Gmail گاهی Spam می‌شوند . توجه داشته باشید که Link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز .

ثبت و پیگیری سفارش

آیا برای خرید از کارگاه ، حتما باید در سایت عضو بشوم ؟
بله ، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید ، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید ، عضویت خود را تکمیل نمایید . با عضویت در کارگاه می‌توانید ؛ سریع‌ تر و ساده‌ تر خرید کنید / به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌ های خود را مدیریت کنید / لیست علاقمندی‌ های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید / نقد ، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید / در جریان فروش‌ های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید
آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت نمایم ؟
شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت نمایید .
می‌‏توانم سفارشم را کنسل کنم و یا تغییر بدهم ؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید ، شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید . پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد ، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید . از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن ، با واحد پشتیبانی تماس بگیرید .

پرداخت

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم ؟
همه کاربران کارگاه دانشمندان و مخترعان دیوانه ، می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از کارت‏‌ های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت کارگاه ، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایند .
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد ، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد ؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود . اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد . در این حالت معمولا پول شما در حساب‏‌های میانی بانک می باشد و خود بانک مغایرت‏‌ ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد . اگر تا ۷۲ ساعت پول به حساب شما برگشت نخورد ، آن گاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود .
در صورت نیاز مرجوع وجه به من ، مبلغ چگونه و به کجا مسترد میگردد ؟
در صورتی که نیاز به استرداد قسمتی یا کل هزینه پرداخت شده به شما باشد ، وجه مرجوعی به شماره کارت بانکی درج شده در حساب کاربری ، که نام دارنده کارت با نام کاربری شما دارای مطابقت باشد ، واریز خواهد شد . توجه داشته باشید که شماره کارت متعلق به خود و به نام خود را در اطلاعات حساب کاربری وارد نماید . ( در صورتی که زیر ۱۸سال هستید ، شماره کارت یکی از والدین خود را ( با اولویت پدر ) ثبت نمایید . ) در صورتی که بین حساب مبدا که پرداخت اولیه از آن انجام شده با شماره کارت اعلامی توسط شما در حساب کاربری ، مغایرتی کشف شود ، مطابق با ضوابط و مقررات قانونی ، کارگاه مبلغ را به حساب مبدا عودت خواهد داد .

خدمات پس از فروش

آیا همه کالاها ، شامل مهلت ۴ روزه گارانتی تعویض ، می‏‌شوند ؟
با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت کارگاه ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند ( مانند کالاهای گروه کتاب و رسانه و یا کالاهای مصرفی مانند کارتریج و جوهر پرینتر ) دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول ۴ روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند . همچنین اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف کارگاه همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند ، مشمول ۴ روز ضمانت تعویض نیستند . برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند ، کارگاه ۴ روز فرصت برای بازگرداندن کالا در نظر گرفته است . همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد . ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا ، مشخصات فنی درج شده در وب سایت می باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط استفاده از مهلت ۴ روزه گارانتی تعویض با ما در تماس باشید .
اگر کالای ارسال شده با آنچه که سفارش داده‌‏ ام و یا آنچه که در سایت دیده ام مغایرت داشت ، چه اقدامی باید انجام دهم ؟
از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما ، با خدمات پس از فروش و پشتیبانی در تماس باشید .
اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام ، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت ، چه اقدامی باید انجام دهم ؟
از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما ، با خدمات پس از فروش و پشتیبانی در تماس باشید .
error:
به کارگاه دانشمندان و مخترعان دیوانه خوش آمدیددرباره ما
+ +
Top